poniedziałek, 22 lutego 2010

Stres - Nowe wyzwanie.

Od rana dzisiaj chodzę zestresowany, ze względu na to, że jutro wybieram się na dzień próbny do pracy - restauracja 'Redolfi' na Rynku Głównym w Krakowie. Nie wiem czy dam radę, choć będę się starał jak najlepiej wypaść ale no... wiecie czasami dobrze wypadniesz, a potem słyszysz "zadzwonimy do pana". Próba odstresowania się muzyką Onyx, nie była jednak do końca przemyślana choć pozwoliła mi na chwilę zapomnieć o całej akcji.

Zastanawiałem się też dzisiaj, nad tym jak mogłem skończyć siedząc z towarzystwem, z który znam się od dziecka. Wyszedłem z psem na wieczór, i zobaczyłem dwa radiowozy szukające winowajców kradzieży ze sklepu. Łebki trochę poszalały i zajebali pewnie koło 400 zł.

Poza tym relacje z pracy zdam jutro i jadę z pełną nadzieją na pozytywny wynik i wreszcie będę mógł odkuć się z długów. Peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz